19 Gambar Pelik Yang Buat Kami Keliru. Hanya Di India

Rupanya perkara pelik dan mengelirukan bukan hanya berlaku di China, tapi juga di India. Beginilah jadinya bila rakyat ramai, perangai pun macam-macam.

Lihat saja perkara berikut:

1. Motorbasikal? Krisis identiti yang kreatif.

india-1

2. Lori atau kuda?

india-2

3. Motor tarik kuda? Atau kuda tarik motor?

india-3

4. Skuter naik motor?

india-4

5. Sejak bila lori pakai pampers? Pening gini. Haha.

india-5

6. Mungkin ini kebun sayur-sayuran

india-6

7. Arkitek yang kreatif? Atau dah habis idea.

india-7

8. Inspektor sahab yang sedang buat tarian, mungkin?

india-8

9. Keldai atau kuda belang?

india-9

10. Rebel atau tak faham?

india-10

11. Motor dan helikopter. Memang kreatif! Harap boleh terbang juga.

india-11

12. Keretapi dan lori. Nampaknya lebih jimat dan luas berbanding motorhome. Para traveller pasti suka yang ini.

india-12

13. Hidangan gaya baru.

india-13

14. Ingatkan kat Spanyol je ada sukan gila ni.

india-14

15. Bila musim mengawan dah tiba. Pegang kuat-kuat bang. Hehe.

india-15

16. Baju atau seluar dalam?

india-16

17. Eh, ini bukan rel keretapi ke? Salah masuk jalan lori ni.

india-17

18. Tak dibenarkan ketawa di sini. Apa 0rang-orang di sini buat sebenarnya?

india-18

19. Oh.

india-19

Sumber : Buzzfeed.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *